A je to tady! 1. února se v našich výrobních halách zabydlely zbrusu nové automaty. Tito „krasavci“ umí přijímat nejen hotovost, ale také platební a stravenkové karty, a o to při výběru nového dodavatele šlo. A co dalšího nás vedlo k výběru těchto nových mašinek? Byly to názory vás, našich zaměstnanců. Dosavadní nabídka nebyla moc pestrá, doplňování trošku vázlo a káva byla pouze instantní. Rozhodli jsme se proto, že se pokusíme oslovit jiného dodavatele. Ve výběrovém řízení vyhrála firma Dallmayr Vending, která přišla s velice pestrou nabídkou nápojů i potravin. Testování zrnkové kávy na vlastní kůži (a chuťové buňky) podstoupili kolegové z několika oddělení a osobně i naši jednatelé, David Zeman a Roman Jaroš.Foto: Kakao nebo tuňák? Obojí!

Zásadní roli pro nás také hrála cena, protože zachování stejné cenové hladiny s lepšími podmínkami pro nás bylo klíčové. Pokud jste vyznavači kávy instantní, nepřiplatíte si ani korunu. V nabídce je nově nejen káva zrnková, ale také další varianty. Mnozí z vás jistě uvítají možnost zvolit si kávu s sebou („to go“) nebo dvojnásobnou velikost kelímku. Jak je vidět u našich kolegů z EDV, tak se výběr opravdu povedl.

Potravinové automaty doplňuje firma Dallmayr každý den. Nabídka byla rozšířena o různé druhy plněných baget a sendvičů. Náš nový dodavatel se snaží reflektovat vaše požadavky a dodávat takové zboží, které je u vás nejvíce oblíbené. Rozšířili jsme také nabídku cukrovinek a slaných pochutin. Firma Dallmayr má v nabídce opravdu pestrý sortiment a záleží jen na vás, co v našich nových, multifunkčních automatech, bude největším hitem. Já osobně miluji sendvič s tuňákem a vejci. A jaké jsou vaše názory? Uspořádali jsme pro vás malou anonymní anketu.

A na závěr pár praktických rad. Pokud chcete platit stravenkovou kartou, je nutné, abyste ji před tím aktivovali. Co znamená pojem aktivovat? Nestačí se pouze přihlásit ke svému internetovému účtu, ale je nutné provést první platbu se zadáním pin kódu v některých z partnerských obchodů. V případě, že by se při platbě stravenkovou kartou vyskytla chyba, hlaste ji prosím na sekretariátu u paní Vrbkové, která dále komunikuje s našimi partnery. Při hlášení chyby u sebe prosím mějte svoji kartu, abychom si mohli opsat její číslo. Věřím, že tyto problémy budou ojedinělé, ale přesto vás prosím o shovívavost. Každé začátky s sebou nesou i pár komplikací. A na závěr – dobrou chuť!